Дисеменација пројекта „Нове вештине за нове могућности“

Према плану пројeктних активности, и у договору са колегама у току месеца јула одржана су три интерна стручна усавршавања као приказ делова обуке на којој су наставници присуствовали у Шпанији у месецу мају.

Прва обука је имала за циљ да прикаже како можемо да утичемо на мотивацију ученика кроз колаборативно учење, што је и била окосница тренинга у Шпанији. Наставницима су изнете прво основне психолошке теорије о мотивацији, врстама учења, предностима и начину поделе улоге у оквиру групног рада са ученицима. Након ове активности смо дискутовали о могућностима увођења групног рада у поједине предмете и како би могле бити распоређене улоге ученика.

Друга обука која је одржана је имала за циљ да прикаже Етвининг платформу. Присутнима је приказано како изгледа један етвининг пројекат, какве су активности ученика и наставника и на који начин могу да се повежу са другим установама, школама и колегама. Дате су им смернице какода се сналазе у етвининг окружењу. Упознати су и са Schooleducatin gateway платформом, могућностима за стручно усавршавање, преузимање занимљивих материјала као и са тим да се Етвинин платформа сада налази у и оквиру наведене платформе.

Како би још боље дочарали Етвининг платформу колегиница Милена Јашовић је приказала свој Етвининг пројект који је добио Европску ознаку квалитета. Описала је важне икт алате које је користила, као и начине на које је мотивисала ученике и учила од њих.

У оквиру треће обуке приказан је наставни метод, групног рада „World Caffe”. У оквиру ове методе, ротирају се групе ученика око одређеног питања, а у ситуацији где је требало прикупити што више идеја наставника, искористила сам методу у сврху самовредновања области Етос, и долажења до решења како унапредити међуљудске односе и како унапредити рад у школским тимовима.

Дели

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена.